Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The New Rules of Green Marketing

- Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding

Über The New Rules of Green Marketing

This book captures the best of the author's previous groundbreaking books on green marketing and takes the content into the 21st century. This work squarely focuses on a new generation of marketers who likely themselves grew up with an appreciation of sustainability and who want and need to know how to connect effectively with mainstream consumers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781906093440
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 272
  • Veröffentlicht:
  • 1. November 2010
  • Abmessungen:
  • 155x229x16 mm.
  • Gewicht:
  • 422 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The New Rules of Green Marketing

This book captures the best of the author's previous groundbreaking books on green marketing and takes the content into the 21st century. This work squarely focuses on a new generation of marketers who likely themselves grew up with an appreciation of sustainability and who want and need to know how to connect effectively with mainstream consumers.

Kund*innenbewertungen von The New Rules of Green Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The New Rules of Green Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.