Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Origin of Brands

- How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands

von Al Ries
Über The Origin of Brands

Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This author discusses the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780060570156
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 320
  • Veröffentlicht:
  • 27. September 2005
  • Abmessungen:
  • 238x136x32 mm.
  • Gewicht:
  • 292 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Origin of Brands

Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This author discusses the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand.

Kund*innenbewertungen von The Origin of Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Origin of Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.