Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels

Über The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels

The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels is the 4th title in the Routledge series The Practical Guide to Events and Hotel Management and presents expert-led insight of customer service best practice within events and hotels.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367723873
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 180
  • Veröffentlicht:
  • 18. Juli 2022
  • Abmessungen:
  • 240x162x21 mm.
  • Gewicht:
  • 410 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels

The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels is the 4th title in the Routledge series The Practical Guide to Events and Hotel Management and presents expert-led insight of customer service best practice within events and hotels.

Kund*innenbewertungen von The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.