Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

Über The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

As the first comprehensive book on brand management, the book brings together original contributions from academics and professionals from around the world, on a wide range of branding and brand management issues. Essential reading for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing an

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781032242392
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 616
  • Veröffentlicht:
  • 13. Dezember 2021
  • Abmessungen:
  • 174x246x0 mm.
  • Gewicht:
  • 1140 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

As the first comprehensive book on brand management, the book brings together original contributions from academics and professionals from around the world, on a wide range of branding and brand management issues. Essential reading for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing an

Kund*innenbewertungen von The Routledge Companion to Contemporary Brand Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Routledge Companion to Contemporary Brand Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.