Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Social Impact of Advertising

- Confessions of an (Ex-)Advertising Man

Über The Social Impact of Advertising

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to: a history of modern advertising in the US, how advertising can privilege or marginalize social constructions of identity, the problematic targeting of children, and the masks behind corporate advertising.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781538101131
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 14. September 2018
  • Abmessungen:
  • 262x186x24 mm.
  • Gewicht:
  • 794 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Social Impact of Advertising

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to: a history of modern advertising in the US, how advertising can privilege or marginalize social constructions of identity, the problematic targeting of children, and the masks behind corporate advertising.

Kund*innenbewertungen von The Social Impact of Advertising



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.