Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Theory of the Marketing Firm

- Responding to the Imperatives of Consumer-orientation

Über The Theory of the Marketing Firm

The marketing firm is that business organisation which responds to the imperatives of consumer-orientation. Foxall argues that this proposition should form the starting point of a theory of the firm and explores its implications for marketing theory in the light of the findings of consumer behaviour analysis and research on the marketing firm.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030861056
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 376
  • Veröffentlicht:
  • 13. November 2021
  • Ausgabe:
  • 12021
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 679 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Theory of the Marketing Firm

The marketing firm is that business organisation which responds to the imperatives of consumer-orientation. Foxall argues that this proposition should form the starting point of a theory of the firm and explores its implications for marketing theory in the light of the findings of consumer behaviour analysis and research on the marketing firm.

Kund*innenbewertungen von The Theory of the Marketing Firm



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Theory of the Marketing Firm ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.