Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Tourism Branding

- Communities in Action

Über Tourism Branding

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. This title attempts to free branding research and practice in tourism from the shackles of marketing that are dominated by the conventional approach of product, price, place, and promotion.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781849507202
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 21. Dezember 2009
  • Abmessungen:
  • 162x238x23 mm.
  • Gewicht:
  • 576 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Tourism Branding

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. This title attempts to free branding research and practice in tourism from the shackles of marketing that are dominated by the conventional approach of product, price, place, and promotion.

Kund*innenbewertungen von Tourism Branding



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Tourism Branding ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.