Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Toward a Reconceptualization of Second Language Classroom Assessment

- Praxis and Researcher-teacher Partnership

Über Toward a Reconceptualization of Second Language Classroom Assessment

This book responds to the call for praxis in L2 education by documenting recent and ongoing projects around the world that see partnership with classroom teachers as the essential driver for continuing to develop both classroom assessment practice and conceptual frameworks of assessment in support of teaching and learning.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030350833
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 259
  • Veröffentlicht:
  • 4. Februar 2021
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Toward a Reconceptualization of Second Language Classroom Assessment

This book responds to the call for praxis in L2 education by documenting recent and ongoing projects around the world that see partnership with classroom teachers as the essential driver for continuing to develop both classroom assessment practice and conceptual frameworks of assessment in support of teaching and learning.

Kund*innenbewertungen von Toward a Reconceptualization of Second Language Classroom Assessment



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Toward a Reconceptualization of Second Language Classroom Assessment ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.