Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Trademarks, Brands, and Competitiveness

Über Trademarks, Brands, and Competitiveness

Examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. This book provides a historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth. It examine the development of trademark law, and its influence on brand strategy.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415776936
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 254
  • Veröffentlicht:
  • 5. März 2010
  • Abmessungen:
  • 160x239x20 mm.
  • Gewicht:
  • 504 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Trademarks, Brands, and Competitiveness

Examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. This book provides a historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth. It examine the development of trademark law, and its influence on brand strategy.

Kund*innenbewertungen von Trademarks, Brands, and Competitiveness



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Trademarks, Brands, and Competitiveness ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.