Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Über Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of hypercompetition. This title provides in depth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categories.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466647497
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 394
  • Veröffentlicht:
  • 30. November 2013
  • Abmessungen:
  • 229x152x31 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of hypercompetition. This title provides in depth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categories.

Kund*innenbewertungen von Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.