Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

- Frameworks, Platforms, Communities and Issues

Über Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Presents the results of a large, industry-oriented, multi-national research program. This research seeks to discover usable business models, technology platforms, market strategies and policy frameworks for the emerging global digital economy, particularly for digital media researchers and industry entrepreneurs who wish to reach users around the world.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781613501474
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 472
  • Veröffentlicht:
  • 31. Oktober 2011
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Presents the results of a large, industry-oriented, multi-national research program. This research seeks to discover usable business models, technology platforms, market strategies and policy frameworks for the emerging global digital economy, particularly for digital media researchers and industry entrepreneurs who wish to reach users around the world.

Kund*innenbewertungen von Understanding the Interactive Digital Media Marketplace



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Understanding the Interactive Digital Media Marketplace ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.