Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Why It Sells

- Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys

Über Why It Sells

Guiding readers through the basics of how to interpret ads, this work explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. It is for readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780742555457
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 220
  • Veröffentlicht:
  • 21. September 2007
  • Abmessungen:
  • 161x224x14 mm.
  • Gewicht:
  • 364 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Why It Sells

Guiding readers through the basics of how to interpret ads, this work explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. It is for readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

Kund*innenbewertungen von Why It Sells



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Why It Sells ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.