Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Why Marketing to Women Doesn't Work

- Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs

Über Why Marketing to Women Doesn't Work

This book addresses the challenges and subtleties behind marketing to women and confronts the idea that gender alone can be used as an indicator to target your market. Darroch provides practical insights into market segmentation and recommends a new approach that focuses on targeting human needs, not gender, in order to reach female customers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349471034
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 231
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2014
  • Ausgabe:
  • 12014
  • Abmessungen:
  • 140x216x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Why Marketing to Women Doesn't Work

This book addresses the challenges and subtleties behind marketing to women and confronts the idea that gender alone can be used as an indicator to target your market. Darroch provides practical insights into market segmentation and recommends a new approach that focuses on targeting human needs, not gender, in order to reach female customers.

Kund*innenbewertungen von Why Marketing to Women Doesn't Work



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Why Marketing to Women Doesn't Work ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.