Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Women, Consumption and Paradox

Über Women, Consumption and Paradox

Women are the world¿s most powerful consumers, yet they are largely marketed to erroneously through misconceptions and patriarchal views that distort the reality of women¿s lives, bodies and work. This book examines the contradictions between women¿s everyday experiences and market representations.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367186128
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 258
  • Veröffentlicht:
  • 6. Mai 2020
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Women, Consumption and Paradox

Women are the world¿s most powerful consumers, yet they are largely marketed to erroneously through misconceptions and patriarchal views that distort the reality of women¿s lives, bodies and work. This book examines the contradictions between women¿s everyday experiences and market representations.

Kund*innenbewertungen von Women, Consumption and Paradox



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Women, Consumption and Paradox ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.