Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Women, Identity and India's Call Centre Industry

Über Women, Identity and India's Call Centre Industry

Examines the concept of globalised identities and the way in which agency is exercised over identity construction by women working in India's transnational call center industry. This book offers an analysis of role of women's participation in the global labor market. It is suitable for academics working on South Asia, gender and labor studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415482288
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 16
  • Veröffentlicht:
  • 6. Mai 2009
  • Abmessungen:
  • 156x234x14 mm.
  • Gewicht:
  • 590 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Women, Identity and India's Call Centre Industry

Examines the concept of globalised identities and the way in which agency is exercised over identity construction by women working in India's transnational call center industry. This book offers an analysis of role of women's participation in the global labor market. It is suitable for academics working on South Asia, gender and labor studies.

Kund*innenbewertungen von Women, Identity and India's Call Centre Industry



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Women, Identity and India's Call Centre Industry ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.