Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Women, Identity and India's Call Centre Industry

Über Women, Identity and India's Call Centre Industry

This book examines the concept of identity in a globalized world and the way in which agency is exercised over identity construction by women working in Indiäs transnational call centre industry. Based on rich empirical data and original fieldwork, the author provides a nuanced analysis of the experiences of Indian women call centre workers and the role of women¿s participation in the global labour market.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415627412
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 16
  • Veröffentlicht:
  • 29. März 2012
  • Abmessungen:
  • 267x189x33 mm.
  • Gewicht:
  • 386 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Women, Identity and India's Call Centre Industry

This book examines the concept of identity in a globalized world and the way in which agency is exercised over identity construction by women working in Indiäs transnational call centre industry. Based on rich empirical data and original fieldwork, the author provides a nuanced analysis of the experiences of Indian women call centre workers and the role of women¿s participation in the global labour market.

Kund*innenbewertungen von Women, Identity and India's Call Centre Industry



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Women, Identity and India's Call Centre Industry ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.