Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Advertising and a Democratic Press

Über Advertising and a Democratic Press

In this provocative book, C. Edwin Baker argues that print advertising seriously distorts the flow of news by creating a powerfully corrupting incentive: the more newspapers depend financially on advertising, the more they favor the interests of advertisers over those of readers. Advertising induces newspapers to compete for a maximum audience with

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780691604930
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 216
  • Veröffentlicht:
  • 14. Juli 2014
  • Abmessungen:
  • 152x229x12 mm.
  • Gewicht:
  • 28 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Advertising and a Democratic Press

In this provocative book, C. Edwin Baker argues that print advertising seriously distorts the flow of news by creating a powerfully corrupting incentive: the more newspapers depend financially on advertising, the more they favor the interests of advertisers over those of readers. Advertising induces newspapers to compete for a maximum audience with

Kund*innenbewertungen von Advertising and a Democratic Press



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Advertising and a Democratic Press ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.