Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty

- Proceedings of the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Über Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty

This volume includes the full proceedings from the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Vancouver, Canada, entitled Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319385747
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 353
  • Veröffentlicht:
  • 24. September 2016
  • Ausgabe:
  • 12015
  • Abmessungen:
  • 210x279x0 mm.
  • Gewicht:
  • 9412 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty

This volume includes the full proceedings from the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Vancouver, Canada, entitled Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty.

Kund*innenbewertungen von Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.