Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces

- Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Über Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces

Featuring the full proceedings from the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in New Orleans, Louisiana, this volume provides ground-breaking research from scholars and practitioner from around the world that will help marketers continue to engage their customers in this new landscape.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319991801
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 612
  • Veröffentlicht:
  • 28. November 2018
  • Ausgabe:
  • 12018
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 1136 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces

Featuring the full proceedings from the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in New Orleans, Louisiana, this volume provides ground-breaking research from scholars and practitioner from around the world that will help marketers continue to engage their customers in this new landscape.

Kund*innenbewertungen von Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.