Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Brand Hate

- Navigating Consumer Negativity in the Digital World

Über Brand Hate

This book focuses on the concept of "brand hate" and consumer negativity in today's digital markets. The book defines consumer brand hate and discusses its dimensions, antecedents, and consequences as well as the semiotics and legality of such brand hate activities based on current brand dilution arguments.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030131098
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 199
  • Veröffentlicht:
  • 10. Dezember 2019
  • Ausgabe:
  • 22019
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Brand Hate

This book focuses on the concept of "brand hate" and consumer negativity in today's digital markets. The book defines consumer brand hate and discusses its dimensions, antecedents, and consequences as well as the semiotics and legality of such brand hate activities based on current brand dilution arguments.

Kund*innenbewertungen von Brand Hate



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Brand Hate ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.