Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Branding in Governance and Public Management

Über Branding in Governance and Public Management

This book provides a systematic elaboration of branding in governance and public management. It deals with the nature of public branding, its relation to existing theories in public administration, the way branding is used as a managerial strategy in governance processes, and the risks and limitations of branding.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415817912
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 188
  • Veröffentlicht:
  • 13. November 2012
  • Abmessungen:
  • 230x152x15 mm.
  • Gewicht:
  • 276 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Branding in Governance and Public Management

This book provides a systematic elaboration of branding in governance and public management. It deals with the nature of public branding, its relation to existing theories in public administration, the way branding is used as a managerial strategy in governance processes, and the risks and limitations of branding.

Kund*innenbewertungen von Branding in Governance and Public Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Branding in Governance and Public Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.