Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consumption, Psychology and Practice Theories

- A Hermeneutic Perspective

Über Consumption, Psychology and Practice Theories

Aimed at academics and researchers in the fields of Marketing, Communication Studies, Sociology and beyond, this book constructs a research platform retracing the theory of practices research from its philosophical beginning towards a shared territory that can be located, recognized as being past and present hermeneutics.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367500955
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 198
  • Veröffentlicht:
  • 25. Februar 2020
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Consumption, Psychology and Practice Theories

Aimed at academics and researchers in the fields of Marketing, Communication Studies, Sociology and beyond, this book constructs a research platform retracing the theory of practices research from its philosophical beginning towards a shared territory that can be located, recognized as being past and present hermeneutics.

Kund*innenbewertungen von Consumption, Psychology and Practice Theories



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consumption, Psychology and Practice Theories ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.