Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web

- Enabling Cliens Conexus

Über Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web

Provides an overview of the field of the Semantic Web, social Web and CRM by uniting various research studies from different subfields. Providing a forum for the exchange of research ideas and practices, this is a reference convergence point for professionals, managers, and researchers in the CRM field together with IT professionals.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781613500446
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 358
  • Veröffentlicht:
  • 31. August 2011
  • Abmessungen:
  • 280x216x20 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web

Provides an overview of the field of the Semantic Web, social Web and CRM by uniting various research studies from different subfields. Providing a forum for the exchange of research ideas and practices, this is a reference convergence point for professionals, managers, and researchers in the CRM field together with IT professionals.

Kund*innenbewertungen von Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.