Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Food Advertising

- Nature, Impact and Regulation

Über Food Advertising

This book provides an up-to-date and comprehensive review and critique of the scientific evidence concerning the prevalence, nature and potential effects of food advertising and other forms of marketing on children. What is the evidence for the effects of food promotions on children's food preferences, diets and health?

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319821603
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 303
  • Veröffentlicht:
  • 28. Juni 2018
  • Ausgabe:
  • 12016
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Food Advertising

This book provides an up-to-date and comprehensive review and critique of the scientific evidence concerning the prevalence, nature and potential effects of food advertising and other forms of marketing on children. What is the evidence for the effects of food promotions on children's food preferences, diets and health?

Kund*innenbewertungen von Food Advertising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Food Advertising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.