Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Grundlagen der Mediaplanung

Über Grundlagen der Mediaplanung

»Basics of Media Planninf«: Media planning directs an advertiser's funds to advertising types and media in order to spread its message in the best possible way. This is an up-to-date and well-founded explanation of how this should be done. The author has long professional experience in advertising, and also a scientific background as a professor of marketing. The book is aimed at marketing managers as an update, at career entrants and changers in media planning and at business students for orientation.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Deutsch
  • ISBN:
  • 9783428187584
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 618
  • Veröffentlicht:
  • 5. Juli 2023
  • Abmessungen:
  • 156x34x232 mm.
  • Gewicht:
  • 908 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Grundlagen der Mediaplanung

»Basics of Media Planninf«: Media planning directs an advertiser's funds to advertising types and media in order to spread its message in the best possible way. This is an up-to-date and well-founded explanation of how this should be done. The author has long professional experience in advertising, and also a scientific background as a professor of marketing. The book is aimed at marketing managers as an update, at career entrants and changers in media planning and at business students for orientation.

Kund*innenbewertungen von Grundlagen der Mediaplanung



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Grundlagen der Mediaplanung ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.