Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Über Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment. Covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics, this book is a timely publication for policymakers, government officials, academics, researchers, and school practitioners.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466681255
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 509
  • Veröffentlicht:
  • 28. Februar 2015
  • Abmessungen:
  • 279x216x30 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment. Covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics, this book is a timely publication for policymakers, government officials, academics, researchers, and school practitioners.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.