Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbuch Modernes Marktforschungs-Management.

Über Handbuch Modernes Marktforschungs-Management.

»Handbook of Modern Market Research Management«: This handbook presents both a state-of-the-art overview of the systematic-analytical foundation of market research and its application-oriented, practical implementation. It follows the principle of the demanding practical orientation of modern textbooks. The target readers are therefore professionals in marketing functions, decision-makers and high potentials on the one hand, and students in business administration at universities on the other.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Deutsch
  • ISBN:
  • 9783428186723
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Veröffentlicht:
  • 13. Juli 2022
  • Abmessungen:
  • 166x53x238 mm.
  • Gewicht:
  • 1496 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Handbuch Modernes Marktforschungs-Management.

»Handbook of Modern Market Research Management«: This handbook presents both a state-of-the-art overview of the systematic-analytical foundation of market research and its application-oriented, practical implementation. It follows the principle of the demanding practical orientation of modern textbooks. The target readers are therefore professionals in marketing functions, decision-makers and high potentials on the one hand, and students in business administration at universities on the other.

Kund*innenbewertungen von Handbuch Modernes Marktforschungs-Management.



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbuch Modernes Marktforschungs-Management. ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.