Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Innovation Strategies in New Product Development

- Balancing Technological, Marketing and Complementary Competencies of a Firm

Über Innovation Strategies in New Product Development

Innovation remains to be the widely recognized leverage in the quest for future growth. This book presents a model of technological, marketing and complementary competencies in relation to firms' innovative performance, drawing from a study of medium and large-sized Slovenian manufacturing enterprises.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783631619636
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 188
  • Veröffentlicht:
  • 1. Juni 2011
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 210x150x15 mm.
  • Gewicht:
  • 258 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Innovation Strategies in New Product Development

Innovation remains to be the widely recognized leverage in the quest for future growth. This book presents a model of technological, marketing and complementary competencies in relation to firms' innovative performance, drawing from a study of medium and large-sized Slovenian manufacturing enterprises.

Kund*innenbewertungen von Innovation Strategies in New Product Development



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Innovation Strategies in New Product Development ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.