Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Leveraging Mobile Media

- Cross-Media Strategy and Innovation Policy for Mobile Media Communication

Über Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783790815757
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 270
  • Veröffentlicht:
  • 24. Februar 2005
  • Ausgabe:
  • 2005
  • Abmessungen:
  • 157x234x17 mm.
  • Gewicht:
  • 432 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Leveraging Mobile Media

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries.

Kund*innenbewertungen von Leveraging Mobile Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Leveraging Mobile Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.