Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing and American Consumer Culture

- A Cultural Studies Analysis

Über Marketing and American Consumer Culture

This book offers a cultural studies approach to marketing and advertising and shows readers how scholars from different academic disciplines make sense of marketing's role in American culture and society. It is written in an accessible style and has numerous drawings by the author to give it more visual interest.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319837123
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 164
  • Veröffentlicht:
  • 18. Juli 2018
  • Ausgabe:
  • 12016
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Marketing and American Consumer Culture

This book offers a cultural studies approach to marketing and advertising and shows readers how scholars from different academic disciplines make sense of marketing's role in American culture and society. It is written in an accessible style and has numerous drawings by the author to give it more visual interest.

Kund*innenbewertungen von Marketing and American Consumer Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing and American Consumer Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.