Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing with Web 2.0

- Social Networking and Viral Marketing

Über Marketing with Web 2.0

Introduces social media marketing to advanced college and first year MBA students. The primary focus is to supplement and enhance the current marketing and technology curricula by applying standard marketing theory to the new online space. The text is positioned to build upon students' familiarity with basic marketing approaches and their experience with social networking and viral marketing.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781609275075
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 272
  • Veröffentlicht:
  • 17. Januar 2012
  • Gewicht:
  • 525 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Marketing with Web 2.0

Introduces social media marketing to advanced college and first year MBA students. The primary focus is to supplement and enhance the current marketing and technology curricula by applying standard marketing theory to the new online space. The text is positioned to build upon students' familiarity with basic marketing approaches and their experience with social networking and viral marketing.

Kund*innenbewertungen von Marketing with Web 2.0



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing with Web 2.0 ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.