Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Mediating the Vote

- The Changing Media Landscape in U.S. Presidential Campaigns

Über Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780742541436
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 186
  • Veröffentlicht:
  • 1. Dezember 2006
  • Abmessungen:
  • 161x240x19 mm.
  • Gewicht:
  • 417 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Kund*innenbewertungen von Mediating the Vote



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Mediating the Vote ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.