Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

National Brands and Private Labels in Retailing

- First International Symposium NB&PL, Barcelona, June 2014

Über National Brands and Private Labels in Retailing

This book presents latest findings on brand marketing in retail. In times of economic downturn a "new retailing landscape" is being shaped, in which retailers and manufacturers face new challenges to their brand strategies. the new "retailing landscape", with special focus on fast moving consumer goods retailing;

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319071930
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 192
  • Veröffentlicht:
  • 11. Juni 2014
  • Abmessungen:
  • 235x155x11 mm.
  • Gewicht:
  • 3168 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von National Brands and Private Labels in Retailing

This book presents latest findings on brand marketing in retail. In times of economic downturn a "new retailing landscape" is being shaped, in which retailers and manufacturers face new challenges to their brand strategies. the new "retailing landscape", with special focus on fast moving consumer goods retailing;

Kund*innenbewertungen von National Brands and Private Labels in Retailing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch National Brands and Private Labels in Retailing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.