Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations

Über Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations

The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319008967
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 83
  • Veröffentlicht:
  • 3. August 2014
  • Ausgabe:
  • 2015
  • Abmessungen:
  • 234x147x6 mm.
  • Gewicht:
  • 168 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations

The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.

Kund*innenbewertungen von Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.