Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Sensory Marketing

- An Introduction

Über Sensory Marketing

Authored by Bertil Hulten, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781526423252
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 240
  • Veröffentlicht:
  • 27. Mai 2020
  • Abmessungen:
  • 241x171x25 mm.
  • Gewicht:
  • 432 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Sensory Marketing

Authored by Bertil Hulten, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.

Kund*innenbewertungen von Sensory Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Sensory Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.