Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Media and Emerging Economies

- Technological, Cultural and Economic Implications

Über Social Media and Emerging Economies

The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319024899
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 107
  • Veröffentlicht:
  • 5. November 2013
  • Ausgabe:
  • 2014
  • Abmessungen:
  • 155x235x6 mm.
  • Gewicht:
  • 1883 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Social Media and Emerging Economies

The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Kund*innenbewertungen von Social Media and Emerging Economies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Social Media and Emerging Economies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.