Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Sports Marketing

- A Global Approach to Theory and Practice

Über Sports Marketing

The Global Sports Sector in ContextSport and Its Role and Contribution to Society and Economic DevelopmentSports GovernanceUnderstanding Fans and Their Consumption of SportSports Distribution and Media RightsFormulating and Implementing Sports Marketing StrategyTicketing Strategies in the Sports SectorThe Sports Product and Brand-Building DecisionsGlobalization Strategies for the Sports ProductManaging the Sports Sponsorship ProcessFuture Challenges for Sports Marketers

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030537395
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 308
  • Veröffentlicht:
  • 15. November 2020
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 254x178x26 mm.
  • Gewicht:
  • 596 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Sports Marketing

The Global Sports Sector in ContextSport and Its Role and Contribution to Society and Economic DevelopmentSports GovernanceUnderstanding Fans and Their Consumption of SportSports Distribution and Media RightsFormulating and Implementing Sports Marketing StrategyTicketing Strategies in the Sports SectorThe Sports Product and Brand-Building DecisionsGlobalization Strategies for the Sports ProductManaging the Sports Sponsorship ProcessFuture Challenges for Sports Marketers

Kund*innenbewertungen von Sports Marketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Sports Marketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.