Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Marketing Challenge for Industrial Companies

- Advanced Concepts and Practices

Über The Marketing Challenge for Industrial Companies

This book discusses the differences between consumer marketing and industrial marketing, as well as the challenges faced when putting each into practice. It identifies important distinctions in terms of product functionality, market research concepts and techniques, market segmentation, pricing, sales force and product launch.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319306094
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 423
  • Veröffentlicht:
  • 10. Mai 2016
  • Ausgabe:
  • 12016
  • Abmessungen:
  • 242x163x30 mm.
  • Gewicht:
  • 816 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Marketing Challenge for Industrial Companies

This book discusses the differences between consumer marketing and industrial marketing, as well as the challenges faced when putting each into practice. It identifies important distinctions in terms of product functionality, market research concepts and techniques, market segmentation, pricing, sales force and product launch.

Kund*innenbewertungen von The Marketing Challenge for Industrial Companies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Marketing Challenge for Industrial Companies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.