Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Thinking. The Heart of the Media

Über Thinking. The Heart of the Media

The book is divided into chapters: I. Politics and history, II. Technologies and media, III. Traditions and law, IV. Science, intellect and emotions, V. Religion and faith, and VI. Medicine. All diagnoses reveal paradoxes in the seemingly correct approaches of journalists, confronting their thinking and that of the readers with reasonableness.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783631851074
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 192
  • Veröffentlicht:
  • 16. April 2021
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 324 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Thinking. The Heart of the Media

The book is divided into chapters: I. Politics and history, II. Technologies and media, III. Traditions and law, IV. Science, intellect and emotions, V. Religion and faith, and VI. Medicine. All diagnoses reveal paradoxes in the seemingly correct approaches of journalists, confronting their thinking and that of the readers with reasonableness.

Kund*innenbewertungen von Thinking. The Heart of the Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Thinking. The Heart of the Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.