Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Truth in Advertising?

- Lies in Political Advertising and How They Affect the Electorate

Über Truth in Advertising?

Focusing on the U.S. 2008 general elections, this study shows the links between inaccurate political ad claims and negativity, sound and visual distortions that influence voter cognition, and voter knowledge and behavior. Knowing less and voting more appears to be the troubling news in an age of post-factual democracies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498531597
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 476
  • Veröffentlicht:
  • 18. Oktober 2018
  • Abmessungen:
  • 162x242x40 mm.
  • Gewicht:
  • 875 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Truth in Advertising?

Focusing on the U.S. 2008 general elections, this study shows the links between inaccurate political ad claims and negativity, sound and visual distortions that influence voter cognition, and voter knowledge and behavior. Knowing less and voting more appears to be the troubling news in an age of post-factual democracies.

Kund*innenbewertungen von Truth in Advertising?



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Truth in Advertising? ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.