Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Consumer Behavior and Culture

- Consequences for Global Marketing and Advertising

Über Consumer Behavior and Culture

Reviewing the myths of global marketing, this book explores the concept of culture and models of culture. It provides empirical evidence of convergence and divergence in consumer behaviour. It also covers the various psychological and sociological aspects of human behaviour and uses them for explaining consumer behaviour.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780761926689
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 360
  • Veröffentlicht:
  • 5. November 2003
  • Abmessungen:
  • 177x254x20 mm.
  • Gewicht:
  • 770 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Consumer Behavior and Culture

Reviewing the myths of global marketing, this book explores the concept of culture and models of culture. It provides empirical evidence of convergence and divergence in consumer behaviour. It also covers the various psychological and sociological aspects of human behaviour and uses them for explaining consumer behaviour.

Kund*innenbewertungen von Consumer Behavior and Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Consumer Behavior and Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.