Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Fuzzy Classification of Online Customers

Über Fuzzy Classification of Online Customers

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319367149
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 141
  • Veröffentlicht:
  • 6. Oktober 2016
  • Ausgabe:
  • 12015
  • Abmessungen:
  • 235x155x8 mm.
  • Gewicht:
  • 2467 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Fuzzy Classification of Online Customers

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification.

Kund*innenbewertungen von Fuzzy Classification of Online Customers



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Fuzzy Classification of Online Customers ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.