Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Online Brand Communities

- Using the Social Web for Branding and Marketing

enthalten in Progress in IS-Reihe

Über Online Brand Communities

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783319796840
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 253
  • Veröffentlicht:
  • 27. März 2019
  • Ausgabe:
  • 12016
  • Abmessungen:
  • 155x235x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Online Brand Communities

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Kund*innenbewertungen von Online Brand Communities



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Online Brand Communities ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.