Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Advertised Mind

- Groundbreaking Insights into How Our Brains Respond to Advertising

Über The Advertised Mind

Draws on the research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. This title uses research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780749450243
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 3. Juli 2008
  • Abmessungen:
  • 157x234x19 mm.
  • Gewicht:
  • 400 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Advertised Mind

Draws on the research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. This title uses research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised.

Kund*innenbewertungen von The Advertised Mind



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Advertised Mind ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.