Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Winning with Data in the Business of Sports

- CRM and Analytics

Über Winning with Data in the Business of Sports

This new edition of the bestselling book shares the processes and principles used to implement a data-driven approach to decision-making, targeted marketing, and digital transformation, emulating the approach of brands such as Netflix, Amazon and Spotify but framed for the unique challenges and opportunities of the sports industry.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367610708
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 228
  • Veröffentlicht:
  • 18. März 2021
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 241x161x21 mm.
  • Gewicht:
  • 484 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Winning with Data in the Business of Sports

This new edition of the bestselling book shares the processes and principles used to implement a data-driven approach to decision-making, targeted marketing, and digital transformation, emulating the approach of brands such as Netflix, Amazon and Spotify but framed for the unique challenges and opportunities of the sports industry.

Kund*innenbewertungen von Winning with Data in the Business of Sports



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Winning with Data in the Business of Sports ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.